قیمت ملاس و ویناس 

در تصویر قیمت ملاس و ویناس در بازه قیمتی خاصی بیان شده است.دلیل این بازه قیمتی تغییرات قیمت ارز و زمان سفارش و از همه مهم تر میزان قند و بریکس محصول و همچنین میزان سفارش است.

قیمت ملاس چغندر قند در بازه قیمتی سه هزار تا چهارهزار و هشتصد تومان و ویناس در بازه قیمتی هزار و سیصد تا دو هزار تومان قرار دارد.

در سفارشات فله ای بر خلاف سفارشات گالنی هزینه مازادی دریافت نمیگردد.طبیعی است که در سفارشات گالنی بنا بر حجم گالن یعنی ۳۰ کیلو سفارشات نیز باید بر این مضرب باشد. به طور مثال ۱۰ گالن = ۳۰۰ کیلو ملاس + ۲۵ هزار تومان هزینه هر گالن

سفارش از سراسر ایران پذیرفته میشود و در اسرع وقت ارسال میگردد.

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماع میتوانید اطلاع از تخفیفات در بریکس های خاص نیز داشته باشید.
همچنین جهت مشاوره و اطلاع از تخفیفات و یا سفارش محصول یا پیگیری مرسوله با ما تماس بگیرید.

قیمت ملاس و ویناس برای تمامی استان ها یکسان است.همچنین برای استان قزوین – تهران – البرز – گیلان – مازندران – کرمانشاه – زنجان و همدان و تمامی استان های همجوار استان قزوین ارسال به صورت مقرون به صرفه ترین حالت ممکن ارسال میشود.

چنانچه گفته شد قیمت ها بر پایه قیمت ویناس و ملاس چغندر برآورد شده است و برای استعلام قیمت نیشکر و ذرت قبل از هر گونه واریز و پرداخت با کارشناس فروش تماس بگیرید.

سفارشات ملاس و ویناس از البرز ملاس از مرزی ترین استان های کشور تا شهر و روستاهای مجاور شهرستان ها با شرایط ویژه و بهترین بسته بندی و در سفارشات تناژ بالا با کامیون های مجهز به پمپ تخلیه جهت تخلیه سریع و آسان انجام میگردد.

شرکت تولید و توزیع نهاده های دام و طیور البرز ملاس

قیمت ملاس چغندر