خرید و فروش  و قیمت ملاس چغندر قند و نیشکر در مازندران

هموطنان دامدار و کشاورز مازندرانی برای سفارش ملاس و ویناس چغندر قند و نیشکر و ذرت از  کارخانه خوراک دام البرز ملاس  علاوه بر فروش به صورت عمده میتوانید سفارش محصول خود را به صورت جزیی بسته بندی کیلویی و تنی و..سفارش دهند.

محصولات و فراورده های خوراک دام البرز ملاس با در نظر گرفتن مقرون به صرفه ترین حالت ارسال محموله و بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دامداری و کشاورزان و تمامی مشتریان عزیز ساکن استان مازندران ارسال میشود. (عمده و جزیی به صورت گالنی و بسته بندی یا تناژ بالا)

در سفارش های عمده محصولات ما با کامیون های مجهز به پمپ تخلیه ارسال میگردد.

در صورتی که سوال و مشاوره ای در خصوص میزان مورد نیاز سفارش یا مطابق بودجه و موارد یا طریقه مصرف یا طریقه سفارش محصول و قیمت روز ملاس و ویناس و خوراک دام یا یا درخواست ارائه جزییات بیشتر محصول برای کاربردهای صنعتی خاص خود دارید حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

البرز ملاس با تجربه ارسال سفارش به تمامی استان های شمالی گلستان، گیلان و استان مازندران (رامسر– چالوس– نوشهر– تنکابن– آمل– سوادکوه-نور– بابل– ساری– نکا– قائم شهر – شادگان – جویبار– بابلسر– بهشهر و…) بهترین پیشنهاد و مقرون به صرفه ترین خرید و ارسال  را برای هم وطنان مازندرانی زحمت کش و خطه شمال کشور را فراهم کرده است.

جهت سفارش و استعلام لیست قیمت روز ملاس و پیگیری محموله با واحد فروش و پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

تلفن مستقیم سفارش : ۰۹۹۱۹۳۵۴۰۰۵ /  ۰۹۹۱۹۳۵۴۰۰۶

شماره پیگیری مرسوله و پشتیبانی و مشاوره فروش : ۰۲۸۳۳۴۴۳۹۹۹ ۰۲۸۳۳۴۴۳۹۹۸

خرید و فروش ملاس در مازندران