خرید ملاس چغندر قند و نیشکر در خوزستان

هم وطنان خوزستانی برای سفارش ملاس و ویناس چغندر قند و نیشکر و ذرت از  کارخانه تولید خوراک دام البرز ملاس  علاوه بر فروش به صورت عمده میتوانید سفارش محصول خود را به صورت جزیی بسته بندی کیلویی و تنی و..سفارش دهند.

محصولات و فراورده های خوراک دام البرز ملاس با در نظر گرفتن مقرون به صرفه ترین حالت ارسال محموله و بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دامداری و  و کشاورزان و تمامی مشتریان عزیز ساکن استان خوزستان ارسال میشود.

در صورتی که سوال و مشاوره ای در خصوص میزان مورد نیاز سفارش یا مطابق بودجه و موارد یا طریقه مصرف یا طریقه سفارش محصول و قیمت روز ملاس و ویناس و خوراک دام یا یا درخواست ارائه جزییات بیشتر محصول برای کاربردهای صنعتی خاص خود دارید حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

البرز ملاس با تجربه ارسال سفارش به تمامی استان های خوزستان و شهرهای جنوبی (اهواز – دزفول – شوش – آبادان – ماهشهر – خرمشهر -اندیمشک – ایذه – سوسنگرد – بهبهان – مسجد سلیمان – شادگان – امیدیه – هندیجان – باغ ملک و…) بهترین پیشنهاد و مقرون به صرفه ترین خرید و ارسال  را برای هم وطنان خوزستانی زحمت کش و خطه جنوب کشور را فراهم کرده است.

جهت سفارش و استعلام قیمت روز ملاس و پیگیری محموله با واحد فروش و پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

تلفن مستقیم سفارش : ۰۹۹۱۹۳۵۴۰۰۵ ۰۹۹۱۹۳۵۴۰۰۶

شماره پیگیری مرسوله و پشتیبانی و مشاوره فروش : ۰۲۸۳۳۴۴۳۹۹۹ / ۰۲۸۳۳۴۴۳۹۹۸

خرید و فروش ملاس در تهران